Vyrábíme odlitky z tvárné litiny technologií pískového odlévání s vysokou přesností. Odléváme a obrábíme vložky válců pro dieselové motory.
Vyrábíme odlitky z tvárné litiny. Svou přesností, ve spojení s použitou technologií pískového odlévání, nabízí zákazníkům vhodnou alternativu k odlitkům z přesného (kokilového) lití. Naše výrobky slouží zejména v odvětví výroby osobních a komerčních automobilů a železniční dopravy.
VÍCETechnologie odlévání:
Kov odléváme staticky do bentonitových směsí v kvalitě tvárná litina dle EN 1563
Optimální hmotnost odlitků:
0,1 – 2 kg
Technické specifikace a tolerance našich odlitků:
Drsnost: Ra 25µm max.
Přídavky na obrábění: 2 mm (může se lišit podle odlitku)
Slévárenské tolerance: od DCTG 8 podle ISO 8062
Technologické vybavení:
Středofrekvenční pec ABB 2 × 30 FS
Udržovací předpecí Realistic 6,3 t
Dva automatické formovací stroje DISAMATIC 2110 Mk2 s vertikální dělící rovinou. Rozměry formovacího rámu: 400 × 500 × 315 mm
Jádra vyrábíme na vstřelovacích strojích metodou HOT-BOX
MPI – dostupné v závodě
RTG (dostupné externě pro vzorkování)
Analýza a simulace: SW MAGMA
Měření: 3D, laser scan metoda
Použití našich odlitků:
Automobilový průmysl (díly do kompresorů autoklimatizací nebo komponenty do motorů), komerční vozidla (vahadla ventilových soustav), železniční vagóny apod.
Technologie vybavení:
CNC soustruhy MAZAK
CNC frézovací centra CHIRON, OKUMA
Omílací zařízení Rössler
Měření: 3D ZEISS, laser scan
Odléváme a obrábíme vložky válců pro dieselové motory významných světových značek v oblasti nákladních automobilů, autobusů a velké zemědělské techniky (Scania, AGCO, MMZ, Zetor apod.). Díky použité výrobní technologii mají naše vložky válců unikátní mechanické a materiálové vlastnosti, které se pozitivně odrážejí v parametrech motorů našich zákazníků.
VÍCETechnologie odlévání
Kov odléváme odstředivým litím do pískové výstelky.
Hmotnost odlitků:
Do 16 kg
Rozměry finálních dílů:
Vnější průměr max. 155 mm, vnitřní průměr min. 90 mm / max. 131 mm, max. délka 305 mm
Použití našich vložek válců:
Dieselové motory nákladních automobilů, autobusů a traktorů.
Technologické vybavení:
Nízkofrekvenční pece WSW
Licí předpecí INVR 3,2 t
12polohový licí karusel
Obráběcí linky složené z CNC soustruhů HYUNDAY HIT, SP 30 CNC a HAAS, robotických pracovišť WHS a honovacích zařízení NAGEL.
Kontrolu složení materiálu řídíme pomocí spektrometrů MAGELLAN Q8. Mechanické zkoušky odlitků provádíme na trhacím stroji UTSE-TS1 a na tvrdoměrech HECKERT. Kvalitu formovací směsi kontrolujeme v pískové laboratoři. Pro metalografické zkoušky, které provádíme vizuálně či pomocí obrazové analýzy LECO, jsme vybaveni mikroskopy ZEISS a OLYMPUS i elektronovým mikroskopem HITACHI TM3030+.
Kontrolu prasklin odlitků zajišťujeme magnetoskopicky na stroji MINIMAG 500. Povrchové a podpovrchové vady na vložkách válců kontrolujeme metodou vířivých proudů od firmy IBG. Kontrolu rozměrů provádíme na 3D měřících strojích ZEISS dotekovým či laserovým skenováním. Pokud je předepsána 100 % kontrola dílů během produkce, nasazujeme měřící stanice Amest či Aeropan.
Kvalita veškeré produkce je zajišťována v certifikovaných systémech jakosti a environmentu dle norem IATF 16949:2016 a ISO 14001:2015.
Obě certifikace jsou uděleny firmou LLOYD'S REGISTER QUALITY ASSURANCE.
Jiří Voplakal
ředitel
Telefon +420 493 500 862
E-mail voplakal@secoindustries.cz
Ing. Milan Procházka
vedoucí obchodního útvaru divize sléváren
Telefon +420 602 217 954
E-mail milan.prochazka@secoindustries.cz